Home Rodzice REGULAMIN STUDNIÓWKI
REGULAMIN STUDNIÓWKI Drukuj
niedziela, 13 listopada 2016 15:24

 

1. Studniówka jest uroczystością szkolną wynikającą z tradycji szkoły. Może odbywać się w szkole lub w wynajętym do tego celu lokalu. W obu przypadkach traktowana jest jako impreza szkolna.

2. Studniówkę organizują rodzice uczniów klas czwartych we współpracy z wychowawcami i dyrektorem szkoły.

3. Opiekę nad uczniami podczas trwania studniówki sprawują wychowawcy klas czwartych, dysponujący spisem telefonów umożliwiającym kontakt z rodzicami uczniów uczestniczących w studniówce (załącznik nr 1).

4. Nadzór nad przebiegiem i bezpieczeństwem imprezy sprawuje wynajęta ochrona.

5. Wszyscy uczestnicy imprezy zobowiązani są do przestrzegania regulaminu studniówki oraz ogólnie przyjętych norm zachowania obowiązujących w miejscach publicznych, co potwierdzają własnoręcznym podpisem (załącznik nr 2).

6. Uczestniczący w studniówce uczniowie zobowiązani są, najpóźniej na 3 dni przed uroczystością, do podania wychowawcom danych osób towarzyszących (załącznik nr 1).

7. Wszyscy uczestnicy imprezy powinni posiadać ważne dokumenty tożsamości.

8. Uczniowie ponoszą:

a. pełną odpowiedzialność za zaproszonych gości,

b. koszty interwencji służb porządkowych i medycznych,

c. koszty strat spowodowanych nieodpowiednim zachowaniem własnym lub osoby im towarzyszącej.

9. Podczas trwania studniówki obowiązuje:

a. całkowity zakaz spożywania alkoholu i środków odurzających,

b. zakaz palenia papierosów poza wydzielonym miejscem (palić papierosy mogą wyłącznie osoby pełnoletnie),

c. zakaz wnoszenia materiałów pirotechnicznych i innych niebezpiecznych przedmiotów lub narzędzi.

10. W trakcie trwania imprezy obowiązuje zakaz opuszczania budynku.

11. Uczeń lub osoba mu towarzysząca, kończąc udział w imprezie, zobowiązany jest poinformować o tym swojego wychowawcę lub rodziców-organizatorów w celu wyrejestrowania go z listy uczestników.

12. Uczestnicy studniówki, którzy naruszą zasady zapisane w regulaminie, mogą zostać usunięci z lokalu przez dyrekcję, wychowawców, rodziców obecnych na imprezie lub ochronę. W takim przypadku wychowawca jest zobowiązany zawiadomić o incydencie rodziców ucznia, którzy mają go odebrać.

13. Rodzice uczniów zobowiązani są zapewnić swoim dzieciom i ich osobom towarzyszącym bezpieczny powrót z imprezy do domu, co potwierdzają podpisując stosowne oświadczenie (załącznik nr 3 - do pobrania).

 
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama