Klub Historyczny im. AK
Zajęcia pozalekcyjne
Statystyki
Odsłon : 2025315Designed by: |
Zaproszenie do składania ofert |
piątek, 18 listopada 2016 13:23 |
Sejny, dnia 17.11.2016 r. Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Staszica w Sejnach ul. Konarskiego 23 16-500 Sejny Sprawa: ZSCKR:II/206/3/2016
Zaproszenie do składania ofert
Dotyczące: „Dostawa używanego autobusu o liczbie miejsc siedzących 24 z kierowcą”.
1. Zamawiający: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Staszica w Sejnach ul. Konarskiego 23 16-500 Sejny Nip: NIP 844-12-59-754 2. Podstawa prawna: Art. 4 pkt. 8 Ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 z późn. zm. oraz zarządzenie nr 003/30/014 z dnia 30 grudnia 2014 r. Dyrektora Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. St. Staszica w Sejnach w sprawie wprowadzenia Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych. 3. Określenie przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień. CPV 34121000-1 Autobusy i autokary 4. Opis przedmiotu zamówienia: Autobus musi spełniać niżej wymienione warunki techniczne i wizualne: - silnik diesel o pojemności od 2,0 do 3,0 litrów - moc nie mniejszej niż 129 KM, - norma emisji spalin minimum euro 5, - całkowity przebieg do 600 tys. km, - zawieszenie wzmocnione, - 24 wygodne siedzenia rozkładane posiadające 3 punktowe pasy bezpieczeństwa, - szyby przyciemniane, - rok produkcji nie starszy niż 2009, - minimum 1 szyberdach, - posiadający ogrzewanie całego pojazdu, - hak holowniczy, - centralny zamek, - ściana działowa za kierowcą, - wykładziny antypoślizgowe, - oświetlenie wewnętrzne pojazdu, - radioodtwarzacz, - zestaw głośników, - poduszka powietrzna kierowcy, - klimatyzacja autobusowa przednia + tylna dwu strefowa, - regulowany fotel kierowcy, - tachograf z legalizacją, - ABS, wspomaganie kierownicy, - manualna skrzynia biegów min. 5 biegów + wsteczny, - półki z oświetleniem, - bagażniki min. na 200 litrów - niezbędne fabryczne instrukcje obsługi, - ogumienie z bieżnikiem nie mniejszym niż 5 mm. - oś tylna na kołach bliźniaczych, - wzmocnione zawieszenie, - napęd na tylną oś, - aktualne badanie techniczne – ważność nie krótsza niż miesiąc licząc od dnia upływu terminu związania ofertą, - aktualne ubezpieczenie OC (ważność nie krótsza niż miesiąc licząc od dnia upływu terminu z związania ofertą), - pojazd wolny od jakichkolwiek obciążeń na rzecz osób i przedmiotów trzecich (leasing), - karta pojazdu - serwis na terenie Polski, - kolor jednolity bez widocznych reklam, - nadwozie bez widocznych śladów korozji. Wszystkie elementy wyposażenia muszą spełniać normy dopuszczenia do ruchu drogowego. Pojazd zarejestrowany lub przygotowany do rejestracji w Polsce.
4a. Kwota (brutto) jaką Zamawiający przeznaczył na zakup pojazdu wynosi – 140 000,00 złotych. 5.Termin realizacji zamówienia oraz zakres: Od dnia podpisania umowy do 15 grudnia 2016 r. Odbiór pojazdu nastąpi na koszt Zamawiającego w siedzibie Wykonawcy po dokonaniu przeglądu technicznego przez Zamawiającego we wskazanej Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów na koszt Wykonawcy oraz przeprowadzeniu oględzin i sprawdzeniu spełnienia warunków technicznych i wizualnych przedmiotowego autobusu. 6.Warunki udziału w postępowaniu i wymagania dotyczące oferty: 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ww. ustawy. 6.2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą: 2.1 posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2.2 posiadają wiedzę i doświadczenie, 2.3 dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 2.4 znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6.3. Nie spełnienie, chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Oferta Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. Zamawiający wezwie w trybie art. 26, ust. 3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7. Zawartość oferty: W celu potwierdzenia, że Wykonawca jest zdolny do realizacji zamówienia do oferty dołączy następujące dokumenty: a) Formularz oferty wypełniony zgodnie z załącznikiem do zaproszenia. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy; c) Oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, d) Złożą oświadczenie w formie oryginału, dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. e) Dokument potwierdzający wspólne działanie (np. umowa konsorcjum) jeśli podmioty występują wspólnie (wykonawcy występujący wspólnie składają każdy osobno dokumenty wymienione w pkt. 7 b-d). f) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i/lub zawarcia umowy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 8. Ofertę stanowi wypełniony formularz ofertowy według załączonego wzoru, wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami wymienionymi w pkt. 7 zaproszenia (zawartość oferty). 9. Oferta musi obejmować całość zamówienia. 10. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”. Niespełnienie chociaż jednego warunku, o którym mowa wyżej skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty. 11. Informacje dotyczące warunków składania ofert: 11.1.Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę (z możliwością złożenia oddzielnych formularzy ofert zał. nr 1 na kilka pojazdów ) w języku polskim, 11.2.Wykonawca, który złoży więcej niż jedną ofertę na ten sam pojazd zostanie wykluczony z postępowania, 11.3.Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty, 11.4. Cena oferty powinna być wyrażona w polskich złotych cyfrowo i słownie a przedstawioną cenę w ofercie należy zaokrąglić do dwóch miejsc po przecinku (do jednego grosza), 11.5. Wykonawca, w razie wątpliwości, może kontaktować się z osobami uprawnionymi przez zamawiającego. Osoba uprawniona do kontaktowania się z wykonawcami to: Anna Ignatowicz faks: 87 5163640 w godz. 7.30 – 15.30 księgowość, ul Konarskiego 23, 16-500 Sejny, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. 11.6. Oferta musi być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania na zewnątrz podmiotu uczestniczącego w postępowaniu, 11.7.Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych i częściowych. 12. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów. 12.1.Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, elektronicznie lub faksem. Jeżeli zamawiający lub wykonawcy przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub elektronicznie, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 12.2.Zamawiający niezwłocznie udzieli odpowiedzi na wszelkie zapytania związane z treścią zaproszenia pod warunkiem, że zapytanie wpłynie do zamawiającego nie później niż na 2 dni przed terminem składania ofert. 12.3.Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zostanie przekazana wszystkim potencjalnym wykonawcom, bez ujawniania źródła zapytania, poprzez zamieszczenie na stronie internetowej zamawiającego http://zsckr.sejny.pl/index.php oraz pisemnie zainteresowanym Wykonawcom. 12.4.W toku oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. 12.5.W szczególnie uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert, zamawiający może zmodyfikować zaproszenie jednak nie później niż na 2 dni przed terminem składania ofert. 12.6.Dokonaną modyfikację treści zaproszenia zamawiający niezwłocznie umieści na stronie internetowej http://zsckr.sejny.pl/index.php 12.7.Zamawiający przedłuży termin składania ofert, jeżeli w wyniku modyfikacji treści zaproszenia niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach. Informację o przedłużeniu terminu składania ofert zamawiający niezwłocznie umieści na stronie internetowej http://zsckr.sejny.pl/index.php 13. Miejsce i termin składania ofert: 13.1.Ofertę należy złożyć w zabezpieczonej kopercie w sekretariacie Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Staszica w Sejnach ul. Konarskiego 23 16-500 Sejny w terminie do dnia 29 listopada 2016 r. do godziny 1100. 13.2.Oferta powinna być opakowana w taki sposób aby nie można było zapoznać się z jej treścią do czasu otwarcia ofert, oraz posiadać identyfikator w postaci pieczęci firmy oraz napis ,,Dostawa używanego autobusu o liczbie miejsc siedzących 24 z kierowcą”. 13.3.Za moment złożenia oferty uważa się datę i godzinę jej dotarcia do miejsca składania ofert. 13.4.Oferty, które wpłyną po terminie ich składania będą nieważne, bez względu na datę stempla pocztowego i zostaną zwrócone wykonawcom bez otwierania. 14. Miejsce i termin otwarcia ofert. 14.1.Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Staszica w Sejnach ul. Konarskiego 23 16-500 Sejny, gab. Dyrektora dnia 29 listopada 2016 r. o godzinie 1115. Otwarcie ofert jest jawne. 14.2. Nazwy i adresy wykonawców, informacje dotyczące ceny każdej oferty, okres gwarancji oraz warunki techniczne zostaną przeczytane przez zamawiającego podczas otwarcia ofert. 14.3.Informacje dotyczące przebiegu sprawdzania ofert, oceny oraz porównania ofert, wyboru oferenta nie będą ujawnione do momentu ogłoszenia nazwy wybranego wykonawcy. 14.4.Oferty wykonawców są jawne od chwili ich otwarcia. Wykonawcy mogą zastrzec w ofercie informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o nieuczciwej konkurencji (art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji). Brak takiego zastrzeżenia spowoduje, że cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania. 14.5. Wadium – nie wymagane 15. Ocena Ofert i wybór najkorzystniejszej oferty. 15.1.Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w zaproszeniu i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane poniżej kryteria oceny ofert. 15.2.Przy wyborze ofert zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: Cena najniższa/cena badana x waga 60%, Okres rękojmi/gwarancji (max - 5%) – 1 do 5 miesięcy = 0 pkt - 6 do 11 miesięcy = 1pkt - 12 – 17 miesięcy = 2 pkt - 18 do 23 miesięcy = 3 pkt - 24 do 29 miesięcy = 4 pkt - 30 do 36 miesięcy i więcej = 5 pkt Zużycie paliwa (max. – 10 %) Zużycie najniższe/zużycie badane x waga 10% Rok produkcji pojazdu (max 15%) Rok produkcji 2016 = 15 pkt Rok produkcji 2015 = 12,5 pkt Rok produkcji 2014 = 10 pkt Rok produkcji 2013 = 7,5 pkt Rok produkcji 2012 = 5 pkt Rok produkcji 2011 = 2,5 pkt Rok produkcji 2010 i starszy 0 = pkt Przebieg Przebieg najniższy/oceniany (maksymalnie do 600 tys. km), x waga 10% Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, będącą sumą składowych opisanych wyżej wartości. Obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wartość (brutto) oferowanego pojazdu nie może być wyższa niż 140 000,00 PLN.
Informacje o formalnościach, jakie zostaną dopełnione po wyborze najkorzystniejszej oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. - dokonane zostaną oględziny oferowanego autobusu, celem sprawdzenia jego zgodności z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w zaproszeniu oraz zostanie przeprowadzona jazda próbna, w celu sprawdzenia prawidłowego działania podzespołów. - oględziny zostaną przeprowadzone po uzgodnieniu z Wykonawcą w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku, gdy w wyniku oględzin Zamawiający uzna, iż oferowany autobus nie spełnia warunków o których mowa w załączniku nr 6 do SIWZ, wezwie Wykonawcę do dostosowania przedmiotu zamówienia do parametrów określonych w zaproszeniu. W przypadku odmowy odrzuci ofertę Wykonawcy jako nie spełniającą warunków udziału w postępowaniu. - oględziny zostaną przeprowadzone przez osoby wyznaczone przez dyrektora ZSCKR w Sejnach w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia powiadomienia Wykonawcy. Termin oględzin zostanie ustalony z Wykonawcą nie może on jednak przekraczać terminu związania ofertą. 16. Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania na stronie http://zsckr.sejny.pl/index.php. Wybranemu oferentowi, zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy. 17. Termin związania z ofertą – 30 dni, licząc od ostatecznej daty składania ofert. Załączniki do zaproszenia: 3) oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1, 4) oświadczeni o nie podleganiu wykluczeniu, 5) oświadczenie dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej,
|